
Πολιτική Eπιστροφών
Υπαναχώρηση & Επιστροφές Προϊόντων
Αν επιθυμείς να επιστρέψεις το προϊόν που παρέλαβες γιατί είναι ελαττωματικό, ή άλλαξες γνώμη μπορείς να υποβάλεις αίτημα επιστροφής από τον λογαριασμό σου στο boho-jewels χωρίς καμία επιπλέον χρέωση και θα λάβετε από εμάς στο e-mail σας απάντηση αποδοχής του αιτήματος σου.
Μπορείς να επιστρέψεις το προϊόν που αγόρασες μέσα σε 14 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του, ζητώντας επιστροφή χρημάτων εάν δεν εκδόθηκε τιμολόγιο. Το boho-jewels αναλαμβάνει όλα τα έξοδα επιστροφής και επαναποστολής της παραγγελίας σε περίπτωση που χρειαστεί αντικατάσταση για μία φορά το χρόνο και μία φορά για κάθε παραγγελία. Για κάθε επιπλέον επιστροφή, θα πραγματοποιήσουμε την επιστροφή αλλά με χρέωση για την επιστροφή και την επαναποστολή των προϊόντων.
Εάν το προϊόν που σου αποστείλαμε είναι άλλο από αυτό που παρήγγειλες, μπορείς να το επιστρέψεις αναγράφοντας “Δεν είναι αυτό που παρήγγειλα”
Σε περίπτωση παραλαβής κατεστραμμένου κατά τη μεταφορά προϊόντος μπορείς να το επιστρέψεις αναγράφοντας “Είναι ελαττωματικό”, να επισυνάψεις φωτογραφίες της ζημιάς και να συμπληρώσεις στα σχόλια την ένδειξη “Καταστροφή κατά την μεταφορά” για να επιστρέψουμε τα χρήματα σου πίσω ή να αντικαταστήσουμε το προϊόν.
Για να επεξεργαστούμε στο συντομότερο δυνατό χρόνο το αίτημα επιστροφής, οι φωτογραφίες που θα ανεβάσεις πρέπει να απεικονίζουν καθαρά το ελάττωμα. Περίγραψε το πρόβλημα ώστε να έχουμε την πλήρη εικόνα της βλάβης. Θα επεξεργαστούμε το αίτημα σου και θα σου αποστείλουμε e-mail για την εξέλιξη του και όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.
Επιστροφή Χρημάτων & Αντικατάσταση
Οι επιστροφές που αφορούν ελαττωματικά προϊόντα περνούν από τη διαδικασία τεχνικού ελέγχου πριν προχωρήσουμε σε αποζημίωση, ώστε να επιβεβαιωθεί ο λόγος επιστροφής και να διαπιστωθεί ότι η βλάβη προκύπτει από κατασκευαστικό λάθος και όχι λόγω κακής μεταχείρισης. Σημείωσε ότι κάποια προϊόντα θα πρέπει να ελεγχθούν από ειδικό τεχνικό σε εξουσιοδοτημένο service και ενδεχομένως να χρειαστεί μεγαλύτερο χρονικό διάστημα για να εγκριθεί η επιστροφή χρημάτων ή η αντικατάσταση.
Εάν διάλεξες την επιστροφή χρημάτων και η εξόφληση της παραγγελίας σου να πραγματοποιηθεί με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, θα επιστρέψουμε το ποσό που έχεις καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά, στην πιστωτική ή χρεωστική κάρτα που χρησιμοποίησες για την παραγγελία. Τα χρήματα σου αποδεσμεύονται άμεσα από εμάς, αλλά ενδέχεται να υπάρξουν περαιτέρω καθυστερήσεις μέχρι και 10 εργάσιμες ημέρες, για να εκκαθαρίσουν το ποσό οι τράπεζες. Η επιστροφή των χρημάτων στον λογαριασμό σου μπορεί να φαίνεται είτε ως κίνηση αντιλογισμού, ακύρωση της εντολής πληρωμής της παραγγελίας σου, είτε ως κατάθεση από εμάς.
Εάν έχει επιλεχθεί η αντικατάσταση, θα προβούμε σε αποστολή νέου προϊόντος στο χώρο σου με δικά μας έξοδα.
Για τις επιστροφές λόγω παραλαβής λάθος προϊόντων, θα επιλέξουμε είτε να σου αντικαταστήσουμε το λανθασμένο προϊόν με το ορθό είτε να σου επιστρέψουμε το αντίτιμο της αγοράς σου.
Σε περίπτωση υπαναχώρησης ή παραλαβής λάθος προϊόντος το αίτημα επιστροφής πρέπει να καταχωρείται μέσα σε διάστημα 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Μετά από το διάστημα αυτό η επιστροφή δε μπορεί να γίνει δεκτή.
Για να μπορέσεις να επιστρέψεις ένα ελαττωματικό προϊόν θα πρέπει να έχεις κρατήσει το παραστατικό αγοράς.
Αν έχεις παραλάβει τιμολόγιο, θα πρέπει να εκδώσεις δελτίο αποστολής και να το συμπεριλάβεις στη συσκευασία. Θα σου αποσταλεί το πιστωτικό τιμολόγιο αφού παραλάβουμε τα προϊόντα.


